Intrebare: Unde se organizeaza cursurile de formare profesionala ?
Raspuns: Cursurile se organizeaza regulat la Cluj Napoca, in judetul Cluj si in cazul solicitarilor se pot organiza si in alte judete, precum Bihor – Oradea, Timisoara, Bistrita Nasaud – Bistrita, Salaj – Zalau, Satu Mare, Arad, Gorj – Targu Jiu, Maramures – Baia Mare, Hunedoara – Deva, Alba – Alba Iulia, Brasov, Sibiu – Medias, Mures – Targu Mures, Bucuresti, Constanta si alte locatii solicitate.
Intrebare: Cui se adreseaza cursurile din domeniul securitatii private?
Raspuns: Cursurile din domeniul securitatii private se adreseaza persoanelor care doresc sa activeze in acest domeniu sub incidenta Legii 333/2003.
Intrebare: De ce este necesar sa fiu absolvent al unui curs de specializare in domeniul securitatii private?
Raspuns: Deoarece, conform legislatiei in vigoare, activitatea de evaluarea de risc la securitatea fizica, protectia persoanelor si a bunurilor este supervizata si controlata de catre autoritatile competente si desemnate prin licentierea sau autorizarea societatilor pentru a desfasura activitatea de proiectarea, executia lucrarilor, punerea in functiune a sistemelor de securitate, respectiv activitatea de planificare, organizare si executie pazei si a protectiei.
Intrebare: Cum se procedeaza pentru inscrierea la cursuri?
Raspuns: Accesati din meniu cursul la care doriti sa va inscrieti, unde veti gasi atat documentele necesare pentru inscriere cat si conditiile de eligibilitate impuse de Standardurile educationale si ale programelor cadru. Descarcati cererea de inscriere si contractul de formare profesionala al cursului respectiv. Dupa ce ati descarcat si ati completat formularele de inscriere va trebui sa le trimiteti in format electronic la adresa noastra de e-mail: [email protected] . Noi va vom contacta in cel mai scurt timp posibil pentru alte detalii.
Intrebare: Cum aflu perioada de desfasurare si termenul limita pentru inscriere?
Raspuns: Detalii privind calendarul cursurilor si inscrierilor gasiti in sectiunea Agenda cursuri din meniul principal.
Intrebare: Cum se completeaza formularele de inscriere?
Raspuns: Cererea de inscriere se completeaza cu majuscule si cu scris lizibil, in fiecare rubrica. Contractul de formare profesionala se incheie intre SC Alexia Consulting SRL si persoana fizica / Societatea comerciala , care se va inscrie la program.
Intrebare: Cui ma adresez, daca am nevoie de indrumare in privinta cazarii, servirea mesei, parcarii in apropiere, alte detalii si nelamuriri
Raspuns: Suntem dispusi sa va ajutam si sa va punem la dispozitie informatiile de care aveti nevoie pentru ca sederea Dumneavoastra la Cluj-Napoca sa fie cat mai placuta si linistita.
Intrebare: Cine va achita contravaloarea programului de formare profesionala la care v-ati inscris?
Raspuns: Cursul de formare profesionala se poate achita de catre persoana care se inscrie sau de catre firma, la care activeaza sau urmeaza sa activeze persoana inscrisa. Pe cererea de inscriere se va bifa optiunea „de mine personal” sau „de catre firma/institutia la care lucrez”.
Intrebare: Cursurile de formare profesionala sunt deductibile?
Raspuns: DA. Cursurile de formare profesionala SUNT deductibile.
Intrebare: Cursurile de formare profesionala sunt purtatoare de T.V.A.?
Raspuns: NU. Cursurile de formare profesionala sunt SCUTITE de T.V.A.
Intrebare: Care este contravaloarea cursului?
Raspuns: Pretul cursului de formare profesionala se va stabili in oferta educationala si financiara, pe care o veti putea vizualiza in casuta Dumneavoastra de e-mail, in cazul in care ati solicitat acest lucru telefonic sau personal.
Intrebare: Cand achit contravaloarea cursului ?
Raspuns: Taxa de participare va fi achitata pana la data scadentei mentionata pe factura proforma sau fiscala, care va fi expediata pe adresa Dumneavoastra de e-mail.
Intrebare: Cum pot achita serviciile facturate?
Raspuns: Facturile se pot achita :
– numerar (la secretariat)
– card bancar (la secretariat)
– transfer bancar
Intrebare: Cand, unde, cum se vor desfasura cursurile?
Raspuns: Dupa validarea inscrierilor va vom comunica perioada exacta a cursurilor, programul, respectiv locatia acestora. De asemenea veti primi si materialul de studii/lectura impreuna cu alte instructiuni referitoare la desfasurarea cursurilor de securitate.
Intrebare: Cand se considera ca am absolvit cursul?
Raspuns: Fiecare curs autorizat se finalizeaza cu examenul de absolvire in prezenta membrilor din Comisia de examinare, care va comunica rezultatele examenului in termenii legali.
Intrebare: Cand aflu rezultatul examenului?
Raspuns: Rezultatele vor fi comunicate dupa ce Comisia de examinare a validat procesul de absolvire.
Intrebare: Cand pot intra in posesia certificatului de absolvire?
Raspuns: Absolventii care au promovat examenul vor fi notificati cand si cum pot intra in posesia acestora.
Intrebare: Cum obtin licenta si/sau autorizatia de functionare de la IGPR si/sau IGSU?
Raspuns: Societatile se pot licentia sau autoriza doar prin persoanele fizice, care detin certificat de competenta in domeniul securitatii private specifice. Sub incidenta acestor legi intra atat conducatorii unitatilor / societatilor, cat si personalul tehnic avizat / autorizat din cadrul societatii.
Puteti obtine informatii, consult specializat si personalizat legat de licente si autorizatii la specialistii nostrii din domeniu sau la autoritatile competente. (vezi Legea 333/2003, H.G. 301/2012, H.G. 301/2012, H.G. 1002/2015, O.M.A.I. 87/2010)
Va invitam sa ne contactati pentru detalii apasand aici.